ست اوراق اداری مجموعه ای از سربرگ سازمان ، کارت ویزیت ، پاکت های اداری ،پاکت نامه ، لیبل ها و برچسب های لازم ، قبوض و دسته فاکتور ، رسید های بانکی ، کاغذ یادداشت و...می باشد که نحوه طراحی و چاپ آنها با ترکیب بندی های اصولی ، اعتبار شرکت و سازمان را ارتقا می دهد.

ست های اداری برای سهولت انجام امور پرسنلی و اداری کاربرد دارند. بنابراین هماهنگی و ارتباط این اوراق به یکدیگر اهمیت زیادی دارد.

در طراحی اوراق اداری نوع کاغذ مصرفی و نحوه طراحی و چاپ آن ، فونت نوشته ها و تصاویر قابل چاپ بسیار مهم است.

مرکز تخصصی چاپ دیجیتال قائم با داشتن نیروهای خلاق و طراحان گرافیکی حرفه ای آماده ارائه خدمات چاپی و تولید زیباترین ست های اداری می باشد. در این مرکز با استفاده از آخرین تکنولوژی چاپ ، انواع مختلف ست های اداری و اوراق اداری در تعداد مورد نیاز شما چاپ و طراحی می شوند .

جهت گرفتن مشاوره و دیدن نمونه کارها و کسب اطلاع از قیمت ها با ما تماس بگیرید.

 

 

طراحی